3 Şubat 2011 Perşembe

Şurdan burdan...

Düğünden iki gun önce 39.5 derece ateşle doktorun karşısında oturmuş "Nolur beni düğüne kadar ayağa kaldır" diye yalvarmamın üzerinden neredeyse 20 gün geçmiş. Serumlar, ilaçlar çok şükür kalktım ayağa... Ama bir öksürük bıraktı ki arkasında sormayon... Hala geceleri ara ara yokluyor. Bu sabahta da bir burun akıntısı ve tıkanıklığı eklendi. Gözlerim de sulanıyor.

Güzeller güzeli İrem kuşum da, hamile haliyle gribe yakalandı. 1 haftadır ev hapsinde...
Keşke şöyyyyle güzel, dolu dolu bir kar yağsada kırsa şu mikrobu. Hapşuruğun, tıkrırığın da bir sonu gelse.

Başka bir haber de canım Mermaid'den... Kolunu kırdı... Görünmez kaza işte, yerler ıslakmış, ayakkabı da kösele olunca olanlar olmuş... Allah beterinden korusun Denizcim. Hemen güzelce iyileş emi...

Bir de komik bişi... Yeni evimizdeyiz ya artık. Arka odamızda kitap kolileri yığılı hala. Kütüphanemiz gelince yerleştireceğiz güzel güzel. Şimdilik darma duman. Kaç gündür tuhaf bir koku alıyorduk odadan. Çözemedik. Bu gün annem ve asiye abla temizlik için evdeler ve kokunun kaynağını bulmuşlar. Burcu duyunca ev kadınlığından "0" veriyorum dedi :) Meğer taaa evlenmeden önce yediğimiz fast food yemeğin artıklarının olduğu poşet de kitap poşetlerinin arasına karışmış, neredeyse nurtopu gibi kitap kurtlarımız olacakmış... Ohhh my god... Dumur oldum !!!!
  

2 yorum:

Deniz dedi ki...

He heeee:))) olur öyle

nuriye dedi ki...

Çok güldüm yaaa Beste'cim, sen çok yaşaaaa:))