14 Haziran 2009 Pazar

Kutala kızlar ekibi!

Annemdir, ev arkadasimdir, dostumdur, degerlimdir benim. Yas farki yok gibidir aramizda... Dogum gunu yarin. Ama biz pazar gunu kutlayalim istedik 4 kiz. Severiz biz boyle gezmeyi, hep boyle olduk. Yaz'in aramiza katilmasiyla Murat'in deyimiyle kutala sayisi aile icinde 4'e yukseldi. Kutala mi ne? Karadenizlilerin cok gezenler icin kullandigi bir laf. Biz bu lafi sonuna kadar hak ediyoruz valla.

Abulam bulmus bloglardan birinde gittigimiz yeri. Tavsiyeleri degerlendirmekte ustumuze yoktur. Toplandik coluk cocuk erkenden, dustuk yollara. Mekan Suadiye'de Tike'nin biraz yukarisinda. İsmi Palma Dore. İstanbul'da gordugumuz en iyi acik bufe brunch olduguna karar verdik oy birligiyle. Ama nedense performansim hep dusuk oluyor benim. Daha cok yiyebilecegini biliyorum ama tikaniyorum birden. Bir tabakta kaliveriyorum. Bir pasta bufesi vardi 2 metre... Bir kus sutu eksikti sanirim.

Yaz'a satasan cocuklar da cok eglendirdi bizi, biri Yazin yanaklarindan makas aldi, kendi cok buyukmus gibi, Yaz da onlara elindeki simiti ikram etti.

Hem canim annemizin dogum gununu kutladik, hem Yaz acik havanin keyfini cikardi, sohbet ettik, guzel gecti.

Seviyorum ben bu 4'lu gezme olayini :)

1 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Canım annenizin doğum gününü kutluyorum. Daha nice senelere sizinle, torunlarıyla bir ömür diliyorum.

O hem anneniz olduğu için, hem de ikizler olduğu için "Aziz" bir varlık :)

Mutlu yıllaaarrrrr!