28 Temmuz 2009 Salı

En en en enişte!


Allahin bana sonradan bahşettigi bir abi. Şakalariyla saskina ceviren, saka sandigimda ciddi oldugunu gorup asil sasirtmacayi yapan, cok uzun yillar oncesinden beri dogumgunlerimi unutmayip arayip sevindiren, tatli dilli, guler yuzlu muratcigimizin dogumgunusuydu dun.

Ama pazar gununden kutlamaya basladik biz. Murat'in babannesinin Fener'deki 100 küsur senelik evinin enfes bahcesinde mangal yaptik. Korkmaz amca etlerin basinda, son teknoloji mangalinda 10 dakikada servis yapmaya baslamisti bile. Canan teyze de bir sofra donatmisti ki akillara zarar. Can abi ve Emine abla geldi sonra, Çakar ailesinin kadim dostlari. sohbet cok tatliydi. Pasta kestik, yetmedi dondurma yedik. Dedesi Yaz'a salincak almiş, tum gun salincakta takildi Yaz. Hava serindi, bir ara yagmur bile ciseledi. cok keyif aldim.

Abulamin sevgili kocasi, Yaz'in biricik babababasi, benim canim abim... mutlu seneler. hep beraber olalim, koccccaman bi aile...

Not: Mavili Murat fotolari Fener'de degil Kiyikoy'de cekilmistir, yanitmasin. Digerleri Fener'de...

3 yorum:

nuriye dedi ki...

DAHA NICE MUTLU VE SAGLIKLI SENELERE INSALLAH...

ebvatathemua dedi ki...

Ne güzel,böyle geniş ve mutlu ailelere hep özenirim ben :))

Murat dedi ki...

merhaba ben enişte olan Murat. bak bundan sonra bana hep enişte diyeceksin ona göre..canım da şimdi bir erişte çekti ki....öpenzii sende iyi ki varsın baldız :o)))