8 Ocak 2010 Cuma

ilk ders izlenimi...


ilk ders nasil gecti diye merak ediyorsaniz anlatayim. Cihangir Yoga, Olimpos'u gorenlere cok tanidik gelecek. Buyuk bir aile ya da daha cok komün hayat bicimi benimsenmis. ic ice salonlar, cafede mercimek corba, saclarda rasta, sagda solda yerde oturanlar, dustan cikmis ulu orta havluyla dolananlar, orta yerde sacini kurutanlar, farki dillerde birbiriyle sohbete dalanlar... Komik :) Matini kapan gelmis. gunun bu ani sabirsizlikla beklenmis, kosarak yetisilmis. O kadar acemiydik ki Burcu'yla; mat nerde, salon nerde, nerde soyunacagiz, hoca kim, ben kimim, bu kalabalik da ne?... neyse attik kendimizi soyunma odasina, herkes guzel guzel dolaplara esyalarini koyup asma kilitleriyle kıymetli esyalarini guven altina aliyorlar. Biz mi? tıktık dolaplara, kapadik kapagi allaha emanet... salona girdigimizde derin bir sessizlik vardi, bense hala bagiriyordum baslangis sinifi burasi mi? olgunlukla basini salladi Gul Hoca ve bize yer acip mat getirdi... Hareketlerde zorlanmadim acikcasi. Evde yoga ve pilates yaptigim icin az cok neyin ne oldugunu biliyordum. Kopek durusu, bebek durusu, yarim lotus, nameste... 1,5 saat suren guzel bir dersten sonra 10 derslik ilk uyeligimi yaptim. kontorlu bir kart verdiler, her geliste okutacagiz... Birbirimize verdigimiz sozu, usenmeden yerine getirdigimiz icin Burcu'yla kendimize koca bir aferin verdik. Carsambalari yoga aksami olacak... Persembe de zaten hala ruya devam ediyor. Kendimiz icin iyi bir sey yaptigini bilmek insana iyi geliyor. Tabii biz iyi oldukca sevdiklerimize de bunun olumlu yansimasi olacaktir... Olmaya basladi bile coktan... (Bu arada carsambaya kadar kendime guzel bir mat alayım unutmasam...)

4 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

En kısa zamanda ben de size katılmaya niyet ediyorum :)

Gelincik dedi ki...

tamam canim.. :) super olur

nuriye dedi ki...

Beste'cim bu kadar güzel anlatılır. Çok güldüm yaa:) ama dersten memnun kalmanız çok iyi. Sana ve Burcu'ya bir tebrik de bizden...

(en ustteki cizgi resim de super uymus:)

İrem dedi ki...

Gösterdiğin hareketlerde zorlanmamak mumkun değil.2-3 ders sonra lastik gibi olursun sen :)