21 Ocak 2010 Perşembe

Sanal şopink!

İs yerinde sabahlari kahvalti sefasindan sonra ilk isimiz mailimize dusen Limango ve Markafoni'ye bakmak! Kim dusunduyse buyuk akillik etmis. Her gun yeni kampanyalar, koca koca indirimler insani masa basi alisverise fena halde muptela ediyor. "Yok yapmaz" dediğim, internet bankaciligina bile prim vermeyen Nuriye dahi her sabah dis fircalamak kadar dogal bir refleksle sorf yapiyor kampanyalar arasi...

Bizim gibi aksamin bir korune kadar masasina mihlanmis kadin milletini en guzel bastan cikarma yontemi bu galiba... Kimi tencere aliyor, kimi nevresim takimi, kimi kozmetik, kimi parmak arasi terlik. İsin basinda Eser var ama. Evini internetten duzdu diyebiliriz. Aliyorum ben de ufak tefek seyler. Orijinal seyler oluyor arada ve "gunun gulumseten anı" haline geliveriyorlar. Gecen gun sibel'in "satildi" diye uzuldukten sonra satin alabildiginde yuzunde olusan gulumseme gorulmeye degerdi dogrusu :)

N'olacak boyle, nereye gidiyoruz bizzzz. Hem sevmem ben oyle sanal seyleri falan :)))

4 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Sadece ev ve iş arasında mekik dokuyorsan, bu yol güzergahındaki mağazalar artık baydıysa, hafta sonu kocası ava gittiği için, elinin altında araban olmuyorsa internetten alışveriş baya bi akıl işi oluyor :P
benim bir ara bir de gitti gidiyor manyaklığım tutmuştu, neyseki onu atlattım, heheheheeee :D

nuriye dedi ki...

ÇOK HAKLISIN BESTE'CİM, GERÇEKTEN BENİM GİBİ SANAL ALEMDEN KORKAN BİRİNİ BİLE BAŞTAN ÇIKARDILAR. GERÇİ SEN YAZANA KADAR BEN BUNUN BU KADAR FARKINDA DEĞİLDİM:) HİÇBİR ŞEYE VAKİT AYIRMAYAN BEN BUNA VAKİT AYIRIR OLMUŞUM. DEMEK Kİ İSTEYİNCE OLUYOR:P

İrem dedi ki...

Devir değişti artık :) büyük rahatlık alışveriş yapmak ama herkese mutlaka bir sanalcard oluşturup öyle yapmalarını öneriyorum

yıldız dedi ki...

Gelsin Markafoni,gelsin Reeboklar:))

Mimledim seni;)))))