26 Ocak 2010 Salı

Neymiş bakalım degisik ozelliklerim?

Yıldız beni mimlemiş... Neymiş bakalım degisik ozelliklerim. Ben de yazarken ogrenecegim :)

  • Üç-dört işi bir arada yaparım, ama pek sevmem... N'olur tek tek gelin.
  • Çocukluğumda çok çabuk sıkılırdım. Sanırım kendi secmedigim yerler oldugundan. Simdi yok mesela. O zamanki klasik diyalog: -Anne sıkıldım, hadi gidelim. -Sıkıcan iyidir, çabuk çıkmaz.- Offff


  • Hava karanlık ve soğuksa "korkarım". Ne alaka? Çocukluğum Ankara'nın ayazında geçtiğinden midir nedir?
  • Sayısal isimleri illa ya bir yukarı-bir aşağı söylerim. Mesela mı? Lise döneminde gittiğimiz Sinema 74'e hep Sinema 73 derdim. Doğrusu 73 muydu yoksa :))) Ya da 16 mm film icin 18 mm demisligim vardır. 
  • Dönem dönem, ara ara içtiğim sigaraya asla tiryaki olmadığım için çok sevinirim.
  • Saçımı uzatırım kısa saça özenirim, kestiririm uzun saçlarımı özlerim.
  • Eşya, giysi vs. odam çok kalabalıktır. Ama estiler mi hepsini sağa sola veririm. Gozlunun yasina bakmam.
  • Sabah uykusunu çok severim hatta gece uykusunu ve öğlen uykusunu da...
  • Fıkra anlatmayı çok isterim ama hatırlayamam. Bu dizi, film ve kitap için de geçerli. Ama şimdi hepsini hatırlayabilmek için niyetimi koyuyorum.
Herhalde daha cok sey vardir ama ilk aklıma gelenler bunlar :))

Ben de mimi Mermaid'e atıyorum. Hadi bakalim tatil donusu yazarsin Denizcim.

3 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Aşkı Memnu'yu süper anlatıyorsun, seyretmiş kadar oluyorum ben :P

yıldız dedi ki...

Teşekkürlerrr;))

Şu anne-küçük kız diyaloğu bizim aramızda da çok geçerdi;)

Sibelin dediği dizi anlatma durumunu çok merak ettim;)

Deniz dedi ki...

dobradır ama kalp kırmamak için usturuplu dobradır;-)